Home » אופנה » 5 סגנונות של מגפיים לנשים שאת חייבת לנסות החורף
5 סגנונות של מגפיים לנשים שאת חייבת לנסות החורף

5 סגנונות של מגפיים לנשים שאת חייבת לנסות החורף

בדומה לסוגי נעליים אחרים, גם מגפיים לנשים נבדלים זה מזה בפרמטרים שונים ומושפעים מטרנדים מתחלפים בעולם האופנה. אילו סגנונות בולטים ומומלצים תמצאי בחנויות בחורף הקרוב?

כמו שכולנו יודעות היטב, נעליים הן הרבה יותר מאקססורי נוסף ובמקרים רבים הן מצליחות להשפיע ולשנות לחלוטין את הלוק כולו. במילים אחרות, את יכולה להגיע למשרד עם תלבושת מסוימת ולהחליף רק את הנעליים לפני יציאה לדרינק של ערב. בחודשי החורף מומלץ עוד יותר לנצל את היכולת להשפיע על המראה בעזרת הנעל הנכונה, עם זוג מגפיים לנשים שמשדרגים ברגע גם את הלבוש היומיומי ביותר. אילו סגנונות בולטים במיוחד מחכים לך לקראת החורף הקרוב? אנחנו סימנו לעצמנו את החמישייה הבאה:

  1. מגפוני בוקרים

התפרים הייחודיים, הסיומת העגולה והחרטום המחודד יוצרים לוק ספורט-אלגנטי שאי אפשר להתעלם ממנו. חלקם מגיעים עם עקב נמוך למראה ספורטיבי ויומיומי יותר, ואחרים עם עקב גבוה שמתאים לבילויי ערב. תוכלי למצוא את המגפיים הללו במגוון צבעים ולבחור את הזוג המתאים ביותר לארון הבגדים שלך.

  1. מגפי ג'ינס

אם את מחפשת מגפיים לנשים שמתכתבים עם מראה קולי ולא מתאמץ, מצאת את הכיוון שלך. ישנם מגפי ג'ינס כמעט בכל אורך ובכל סגנון, וכולם נראים מצוין עם מכנסי ג'ינס או עם מכנסיים בגוון ניטרלי.

  1. מגפי גרב

מגפיים לנשים עם סיומת צמודה דמוית גרב הם בדיוק מה שצריך בימים הקרים שבהם אין לנו חשק לצאת מהמיטה. רבים מהם בעלי עקב שמקנה מראה אלגנטי, אך במקביל קל ונוח לשים אותם כך שתמיד תהיי מוכנה לכל אירוע.

  1. מגפי הברך הצמודים

מגפיים גבוהים שמגיעים עד לברך ונצמדים אל הרגל, יוצרים אשליה של רגליים ארוכות יותר. מדובר בזוג המנצח לאירועים הקרובים.

  1. המגפונים הקצרצרים

מגפונים נמוכים הם הפתרון המנצח לימים של עיסוקים וסידורים, ישיבות במשרד ופגישות שאת חייבת להרגיש בהן מתוקתקת. קל ונוח ללכת בהם גם למרחקים ארוכים, והם יאפשרו לך להיראות הכי טוב שיש בלי לעבוד קשה. אהבה מנעילה ראשונה.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*